آخرین مقالات

اشتراک گذاری

جراحی زیبایی بینی با بیحسی و بدون بیهوشی

فهرست مطالب

همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی با بیحسی و بدون بیهوشی

جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین اعمال جراحی زیبایی است که در حال حاضر در سرتا سر جهان مورد استقبال عموم مردم واقع شده است.

اغلب به منظور انجام جراحی بینی از بیهوشی استفاده می شود ، اما با توجه به این که بسیاری از افراد از بیهوشی و عوارض آن واهمه و ترس دارند ، از انجام این عمل جراحی صرف نظر می نمایند.

امروزه راجع به جراحی زیبایی بینی با بیحسی و بدون بیهوشی ، مطالبی می شنویم که موجب می شود این سوال در ذهن پدید آید که آیا جراحی بینی بدون بیهوشی و با بیحسی امکان پذیر است ؟

جهت دریافت پاسخ این سوال تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

جراحی زیبایی بینی با بیحسی و بدون بیهوشی

جراحی بینی بدون بیهوشی چگونه انجام می شود ؟

به منظور انجام جراحی بینی بدون بیهوشی که اصطلاحا به آن تامی سنت نیز اطلاق می گردد ، می بایست بیمار تحت بیحسی موضعی قرار گیرد. در برخی موارد به بیمار داروی آرامبخش نیز تزریق می شود تا در حین جراحی ، خوابی آرام و راحت را تجربه کند و متوجه فرآیند عمل نشود.

طبیعتا عدم استفاده از داروی بیهوشی به نفع بیمار بوده و عوارض ناشی از بیهوشی برای وی اتفاق نخواهد افتاد.

طی عمل بینی بدون بیهوشی ، بر خلاف جراحی بینی تحت بیهوشی که ماده بیهوشی به داخل رگ بیمار تزریق می شد ؛ ماده بی حسی به زیر پوست تزریق شده و در نتیجه احتمال بروز خطر در جراحی بینی به روش بیحسی به حداقل می رسد.

لازم به ذکر است مدت زمان انجام جراحی بینی بدون بیهوشی با توجه به میزان مهارت و تجربه جراح بینی و نیز مواردی ؛ از قبیل نوع بینی ، وسعت تغییرات مورد نیاز و غیره در هر فردی متغیر می باشد.

ناگفته نماند که بیمار در جراحی بینی بدون بیهوشی ، می تواند طی کل فرآیند عمل بیدار بوده یا در یک خواب سطحی باشد و با جراح حرف بزند.

جراحی زیبایی بینی با بیحسی و بدون بیهوشی

مزایای جراحی بینی بدون بیهوشی

  • فاقد عوارض ناشی از بیهوشی
  • ایمن بودن ( به دلیل عدم تزریق در رگ بیمار )
  • عدم وجود حالت تهوع و استفراغ ( به دلیل عدم استفاده از داروی بیهوشی )
  • عدم بروز عفونت در موضع جراحی ( به دلیل وجود خاصیت باکتریواستاتیک در ماده بی حسی )

هزینه جراحی بینی بدون بیهوشی

هزینه جراحی بینی با بیحسی و بدون بیهوشی ؛ نیز همانند دیگر اعمال جراحی نیازمند مراجعه به جراح بینی می باشد. بنابراین به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص باید به پزشک متخصص جراحی زیبایی بینی مراجعه کنید.

جراحی زیبایی بینی با بیحسی و بدون بیهوشی

سخن پایانی

لازم به ذکر است برای انجام تمامی اعمال جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی بینی باید به یک جراح حاذق و توانمند مراجعه نمود ، چرا که در غیر این صورت ممکن است فرد در معرض مشکلات عدیده ای اعم از اختلالات تنفسی ، کجی بینی و غیره قرار گیرد و در نتیجه ملزم به انجام جراحی ترمیمی بینی و پرداخت هزینه های سنگین گردد.

دکتر سید محمد لاجوردی جراح بینی در تهران و از برترین متخصصان جراحی زیبایی بینی استان می باشند که تجربیات فراوانی در انجام انواع جراحی زیبایی بینی و همچنین جراحی زیبایی بینی با بیحسی و بدون بیهوشی در کارنامه کاری خود دارند.

جراحی بینی بدون بیهوشی به سبک دلارا ، توسط دکتر سید محمد لاجوردی بهترین جراح بینی تهران

در رابطه با جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی با بیحسی ، باید متذکر شد ‌که بعد از تزریق داروی بیحسی ؛ بهجو در عین حال که بیهوش نیست ؛ چیزی از فرآیند عمل را متوجه نمی شود و هیچ گونه دردی حتی در لحظه جمع کردن قسمت استخوانی بینی نخواهد داشت.

دکتر سید محمد لاجوردی متخصص جراحی زیبایی بینی ، با انجام عمل بینی با بیحسی بر روی تعداد زیادی بهجوی کاندید این روش جراحی ، به تمام ریزه کاری های عمل رینوپلاستی بدون بیهوشی مسلط هستند و می توان گفت در این زمینه ، نه تنها در ایران بلکه در دنیا ، جزو موارد مورد توجه پزشکان و بیماران واقع گردیده اند و تا صد در صد رضایت خاطر بهجویان عزیز را جلب نموده اند.

ضمنا دکتر لاجوردی علاوه بر ایران ، در کشورهای همسایه و عربی نیز در حال انجام عمل جراحی بینی با بیحسی هستند.

دکتر سید محمد لاجوردی

متخصص و جراح گوش و حلق و بینی و عضو رسمی آکادمی پلاستیک و جراحی ترمیمی آمریکا، با سال‌ها تجربه و استفاده از روش‌های نوین و به روز دنیا، همچون جراحی بینی بدون بیهوشی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها